Wordt het de Loden of Gouden Loekie?

Columns

Uw (zeldzame) TV avondje wordt overgoten door STER blokken met min of meer bekende Nederlanders. Tijd voor een evaluatie, zeker als u besluit een BN-er voor uw volgende reclame-offensief in te schakelen. "Bekend Nederland sells" wordt u ingepeperd door uw reclamebureau of denkt u dat zelf misschien stiekem?

Wat het voor uw merk of product doet, valt te bezien. Antoinette Herzberger (Radar, kijkcijfers ca 1,9 mio per aflevering) toog onlangs naar de winnaar van de Loden Loekie, VI- coryfee Johan Derksen. De Award voor bij het publiek (190.000 stemmers) laagste gewaardeerde commercial. De sigaarrokende Derksen meldde nog en-passant voor de camera van Radar dat ie met het honorarium (50 K) zijn aannemer had afbetaald en zijn voorgangers nog veel betere deals hadden gemaakt dan hij. Gefelicite...

Meer over Online Marketing