‘Om mee te kunnen bewegen in de hedendaagse wereld van vraaggericht consumentengedrag is het nodig dat we anders gaan werken.’ Het zou zomaar een prachtige volzin uit een uitgebreid stukkie proza van een of andere directeur op een of ander Intranet kunnen zijn. Roerige tijden van organisaties die veranderingen van beleid willen, vragen om duidelijke en open communicatie. Ha, en wat is het dan fijn dat het opgereutelde praatje van de directie nog even rustig, onder het genot van een bakkie troost, na te lezen is op dat fijne medium. Nou, bakkie troost? Doe maar een stevige borrel. Zou het helpen tegen het knagende gevoel van niet weten waar je aan toe bent? Wanneer gaan we van het Spaghettimodel naar het Lasagnemodel? Wanneer komt die nieuwe manager dan? Wanneer moet ik mijn bureau opruimen...
Koppijn, Kater, Klotebedrijf!
Probeer het Pro-abonnement nu 1 maand gratis
Upgrade naar een pro-abonnement
- Met onbeperkt toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Gratis Ebooks en Kortingen op events & webinars
- Een eigen bibliotheek met uw favoriete artikelen
1 maand gratis, daarna € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar. (exclusief BTW)
Bent u al lid? Log dan in.