Minister Cora van Nieuwenhuizen heeft vandaag tijdens TLN Live de JongTLN uitgereikt aan Marcus Post. Marcus is de commercieel eindverantwoordelijke van Post-Kogeko en als beoogd opvolger steeds meer het gezicht van het bedrijf.
De JongTLN-award
De JongTLN-award is bedoeld voor talenten die zich durven te onderscheiden en verder durven te kijken dan anderen. In de logistieke wereld die snel verandert, is het voor bedrijven van groot belang met nieuwe ideeën en innovaties bezig te zijn. Met de JongTLN Award laat TLN zien dat jong talent van enorm belang is voor de sector. De logistieke wereld is in een razend tempo aan het veranderen en dan is het van belang dat er jonge mensen zijn die daarin op een vernieuwende manier hun weg weten te vinden.
TLN zoekt talenten die onder andere goed zicht en een duidelijke visie hebben op trends en ontwikkelingen in de logistieke sector én die dit hebben kunnen koppelen aan de strategie van de onderneming. De prijs wordt dit jaar voor de tweede keer uitgereikt. De eerste JongTLN Award werd vorig jaar door minister Cora van Nieuwenhuizen uitgereikt aan Jeroen Struiksma van Freshtrans.
Marcus Post van Post-Kogeko
Na een aantal moeilijke jaren heeft Post-Kogeko de wind weer in de zeilen. Na een tijd van aandacht voor interne zaken wordt daarom de blik nu weer nadrukkelijk naar de markt verlegd. Dat vraagt om lef, kennis, communicatieve vaardigheden en passie. Dat is wat Marcus heeft. Hij zet het bedrijf vol enthousiasme in de schijnwerpers. Marcus heeft blijk gegeven te beschikken over een strategische visie op de uitdagende transportmarkt en concrete kansen voor Post-Kogeko.
Marcus heeft laten zien ook oog te hebben voor de logistieke sector en de belangen BV Nederland. Als boegbeeld van de sector werkt hij samen met collega transporteurs aan onder meer de komende Brexit en de inzet van binnenvaart voor lokale versstromen. Marcus is een waardig ambassadeur van het logistieke vak.
Foto: met dank aan Hans Damen
Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen?
Probeer het Pro-abonnement een maand gratis
En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.
Word een PRO