Op dinsdag 11 juni 2013 vindt de tweede editie van IT’s in the Mix plaats. Hét gratis Retail Evenement vóór en dóór Retailers. Een combinatie van praktijkcases door dé retailexperts en toonaangevende collega’s uit de branche.
Keynote presentatie van Cor Molenaar “Red de winkel”
Professor Cor Molenaar voert u deze middag mee naar de toekomst van de detailhandel. Walther Ploos van Amstel zal opnieuw de rol van dagvoorzitter op zich nemen. Collega-bedrijven als Detail Result, Kijkshop en Rituals laten zien hoe zij met succes hebben ingespeeld op ‘het nieuwe winkelen’.
Wie ontmoet u tijdens IT’s in the Mix?
Op het evenement treft u al uw collega-retailers (hoger- en middenmanagement) werkzaam bij de top 250 Nederlandse winkelketens met e-commerce en/of instore in hun portfolio. Met andere woorden: collega’s die ook het succes van de formule willen vergroten en de synergie zoeken tussen online, mobile & instore.
Get Connected
Zorg dat bij u de deuren niet sluiten en combineer uw winkels op een slimme manier met de mogelijkheden van internet. Hoe u dit het beste kunt aanpakken hoort u op het ‘IT’s in the Mix’. Get Connected met uw klant, maar ook Get Connected met de mogelijkheden die organisatoren Arlande, Axon Olympus, Cowhills, Flowfabric, HSO en Slimstock Retail u bieden.
Dinsdagmiddag 11 juni op landgoed Leusderend.
Direct inschrijven
U kunt zich op de website www.itsinthemix.nl direct aanmelden.
Na inschrijving ontvangt u van ons een bevestiging met routebeschrijving.
Bekijk hier het volledige programma:
11:30 – 12.30 uur Ontvangst met broodjes
Welkom
12.30 – 13.00 uur Introductie door prof. Walther Ploos van Amstel
Klantcases
13.00 – 13.30 uur Klantcase 1
Rituals – Get connected; hoe realiseer je een groei naar 1000 winkels?
Spreker: Mark Hoppenbrouwers, Supply Chain Director
Home en Body Cosmetica ‘brand’ Rituals heeft de ambitie om wereldwijd te groeien naar 1.000 winkels en 1.000 shop-in-shops. Mark Hoppenbrouwers gaat in op de uitdagingen die Rituals ervaart om deze ambitie waar te kunnen maken. Het snel groeiende aantal locaties in combinatie met een snel groeiend assortiment vereist een zeer solide supply chain. Hoe sluit je nieuwe afzetkanalen aan? Hoe kom je in contact met nieuwe klanten? En wat betekent dit voor het commerciële en logistieke aansturingsmodel?
13.30 – 14.00 uur Klantcase 2
Detailresult – Hoe ga je om met nieuwe online concepten?
Detailresult Groep NV omvat nu circa 285 succesvolle winkels in Nederland. Dit zijn de supermarktondernemingen DekaMarkt, Dirk van den Broek, Bas van der Heijden en Digros en gelieerde ondernemingen zoals de Dirck III Slijterijen, Dirx drogisterijen en Deka Tuin vestigingen. De Detailresult Groep N.V. wil (steeds) vernieuwende winkelformules exploiteren die in staat zijn de markt te verslaan. Maurice van der Leeden gaat in op de strategie van Detailresult Groep N.V. en hoe deze wordt uitgebreid met verschillende online concepten. Het creëren van nieuwe afzetkanalen, zoals de Dekadrive en diverse webshops, brengt verschillende uitdagingen met zich mee, zowel qua artikeldata en commerciële gegevens als op het gebied van assortimentsaansturing. De manier hoe de onderliggende systemen hier op een flexibele manier mee om moeten gaan, staat centraal gedurende deze presentatie.
Keynote presentatie door prof. Cor Molenaar
14.45 – 15.30 uur “Red de winkel” door prof. Cor Molenaar
Vervolg klantcases
15:30 – 16.00 uur Klantcase 3
Kijkshop: 30 jaar koploper in virtueel winkelen
Sprekers: Robin Tichler, Manager ICT & Logistics en Bram Bruijns, Manager Marketing & E-commerce
Kijkshop met 110 winkels verspreid over Nederland al 30 jaar koploper in virtueel winkelen. Kijkshop biedt een veelzijdig assortiment aan van ruim 3500 merkartikelen, overzichtelijk gepresenteerd in vitrines, tegen gegarandeerd de laagste prijs. Het assortiment is overzichtelijk en actueel waarbij Kijkshop voor de consument een voorselectie maakt en de beste artikelen in vele categorieën glashelder presenteert. In de webshop Kijkshop.nl is een nog ruimer aanbod verkrijgbaar. Iedere twee à drie weken valt bij vier à vijf miljoen huishoudens de Kijkshopfolder in de bus met diverse aanbiedingen.
16.00 – 16.30 uur
Waarom we bang zijn van ‘Big Data’
Spreker: Dr. Herman Vissia
Herman gaat op een geheel eigen wijze in op het onderzoek naar datamining, ontologiegebaseerde sentiment en gemoedstoestand analyses en big data handling. Dr. Herman Vissia is DGA van het software ontwikkelbedrijf Byelex en doet al jaren onderzoek naar geautomatiseerde beslissingsondersteuningssystemen en kunstmatige intelligentie in nauwe samenwerking met de Staatsuniversiteit in Minsk, Wit Rusland.
CyberSale, 50% korting op een Pro-abonnement
Verbeter je persoonlijke effectiviteit en managementvaardigheden. Begin het jaar goed en krijg toegang tot toepassingsgerichte kennis.
Upgrade uw gratis lidmaatschap, word een Pro