Opleiding: Strategisch Brandmanagement (post-master)
Omschrijving:
Omschrijving: De groei in het aantal digitale kanalen en veranderend klantgedrag zorgt voor nieuwe kansen. Maar welke kansen zijn relevant voor jouw merk? Daarnaast schuilt er in die veranderingen ook een groot gevaar. De focus binnen een organisatie gaat vaker richting conversie en performance en minder op merkenbouw. Hoe zorg je er dan voor dat er aandacht komt (of blijft) voor branding? En hoe zet je merk denken steviger neer binnen een organisatie?
Tijdens de post-master opleiding Strategisch Brandmanagement leer jij het antwoord op deze vragen. Je ontdekt de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van branding. Daarnaast vertaal je jouw nieuwe kennis en skills naar een strategisch merk- en positioneringsplan.
Doel: - Heb je een merk- en positioneringsstrategie die je direct kan uitrollen in jouw organisatie, - Koppel je organisatiedoelstellingen aan de merkidentiteit, - Weet je hoe je een merk (her)positioneert in de markt, - Kan je merk meenemen in de transitie van een bedrijf (bijvoorbeeld bij een overname, naamsverandering of uitbreidingen), - Heb je een duidelijke koers voor het merk tegenover korte termijn doelen
Doelgroep: Voor ervaren marketing, brand en communicatie professionals die zich verder willen ontwikkelen op het gebied van brandmanagement. En daarbij een merk- en positioneringsstrategie willen ontwikkelen voor hun eigen organisatie.
Vooropleiding: - HBO+ werk- en denkniveau, - 4+ jaar werkervaring, - Geen master diploma nodig
![](https://static-2.springest.com/uploads/institute/logo/465/big_beeckestijn-3104f57ba2e66df4b33de383c30bb8df.png)