Opleiding: Configure a Dynamics 365 customer experience solution (MB-280T04)

Algemene omschrijving

Ontdek met de MB-280T04 training hoe jij klantinteracties en verkoopprocessen kunt optimaliseren met behulp van Microsoft Dynamics 365. De MB-280T04 training is gericht op het beheren van leads (potentiële klanten) en kansen, evenals het configureren van productcatalogi en het personaliseren van klantreizen. Het volgen van de MB-280T04 training helpt jou om gebruik te maken van de belangrijkste functies van Dynamics 365 en om deze effectief in te zetten om de klantervaring te verbeteren.

Verder omvat de MB-280T04 cursus een diepgaande verkenning van het creëren van e-mails, het beheren van klantsegmentatie in ware tijd en AI-gestuurde optimalisatie binnen Dynamics 365 Customer Insights. Daarnaast krijg je in de MB-280T04 cursus de gelegenheid om aan labopdrachten te werken. Hierdoor zul je in staat zijn om verkoopprocessen in te stellen, klantinzichten te beheren en marketingcampagnes op te zetten op maat.

Na afloop van de MB-280T04 cursus heb je geleerd hoe jij oplossingen kunt implementeren die sterke klantgerichte resultaten opleveren. Door het verbeteren van klantinteracties en het stroomlijnen van verkoopactiviteiten zul je bij kunnen dragen aan effectievere klantreizen en verhoogde klanttevredenheid binnen jouw organisatie.

Doelgroep

De MB-280T04 training is met name geschikt voor Dynamics Functional Consultants en specialisten in klantsuccesbeheer die de klanttevredenheid binnen hun organisatie willen verbeteren.

Leerdoelen

Door de MB-280T04 training te volgen, zul je de volgende kennis en vaardigheden verkrijgen:

  • Het leadkwalificatieproces in Dynamics 365 Sales begrijpen en beheren.
  • Kansen identificeren en creëren binnen Dynamics 365 om het verkoopproces te optimaliseren.
  • Een uitgebreide productcatalogus configureren en onderhouden om aan de zakelijke behoeften te voldoen.
  • Gepersonaliseerde, aantrekkelijke e-mails maken met Dynamics 365 Customer Insights - Journeys.
  • Klantreizen opbouwen en optimaliseren met gelijktijdige activeringen en AI-gestuurde inzichten.
  • Hulpmiddelen binnen Dynamics 365 gebruiken om op maat gemaakte klantbelevingsoplossingen te creëren.
  • Een praktische uitdaging voltooien om vaardigheden toe te passen in het ontwerpen van klantgerichte oplossingen.

Voorkennis

Voordat je deelneemt aan de MB-280T04 training, is het van belang dat jij bekend bent met de basisfuncties en met het configureren van zowel Dynamics 365 Sales als Dynamics 365 Customer Insights.

Onderwerpen

Module 1: Leads beheren met Dynamics 365 Sales

  • Onderzoek het leadkwalificatieproces in Dynamics 365 van begin tot eind.
  • Identificeer de verschillende opties voor het maken en definiëren van leads.
  • Gebruik bedrijfsprocesstromen om de levenscyclus van een lead te beheren.
  • Kwalificeer en diskwalificeer leads.

Lab: Werken met leads in Dynamics 365

Module 2: Kansen beheren met Dynamics 365 Sales

  • Identificeer scenario's waarin kansen kunnen worden gebruikt.
  • Maak en definieer kansen.
  • Werk met gerelateerde kansrecords.
  • Beheer een kans gedurende de hele levenscyclus.

Lab: Kansen beheren in Dynamics 365

Module 3: Beheer en organiseer uw productcatalogus met Dynamics 365 Sales

  • Stel eenhedengroepen in om te bepalen hoe producten worden verkocht.
  • Maak productfamiliehiërarchieën aan die productbundels en losse producten bevatten.
  • Stel productprijsgegevens in door prijslijsten en prijslijstitems te maken.
  • Gebruik kortingslijsten om volumekortingen te bieden.

Lab: De productcatalogus instellen

Module 4: E-mails maken in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

  • Upload afbeeldingen naar de bestandsbibliotheek en gebruik ze in marketinginhoud.
  • Maak en publiceer een e-mail.
  • Verbeter je e-mails met personalisatie, contentblokken, contentideeën en meer.
  • Upload afbeeldingen naar de bestandsbibliotheek en gebruik ze in marketinginhoud.
  • Voeg personalisatie toe aan e-mails.

Module 5: Klantreizen opbouwen met Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

  • Beheer segmenten in gelijktijdige klantreizen.
  • Werk met activeringen in gelijktijdige klantreizen.
  • Maak een klantreis.
  • Stel een zakelijk doel in en meet de voortgang binnen een klantreis.
  • Bepaal wanneer attributen of if/then-vertakkingen moeten worden gebruikt.
  • Gebruik een A/B-test binnen de klantreis.
  • Pas AI-gestuurde, run-time kanaaloptimalisatie toe.
  • Activeer triggers vanuit een klantreis om een andere klantreis of Power Automate-flow te starten.

Module 6: Uitdagingsproject - Configureer een Dynamics 365 klantbelevingsoplossing

  • Evalueer vereisten.
  • Voer een gap-analyse uit van bestaande middelen.
  • Maak benodigde middelen aan op basis van de gestelde vereisten.
  • Gebruik Dynamics 365 Sales en Dynamics 365 Customer Insights om een klantoplossing te creëren.

Lab: Pas het verkoopproces aan

Lab: Configureer de productcatalogus

Lab: Ontwerp een campagne

Meer...
€595
ex. BTW
Aangeboden door
Startel bv
Onderwerp
Niveau
Looptijd
1 dag
Taal
nl
Type product
cursus
Lesvorm
Klassikaal
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
Startel (Drachten)
wo 18 dec. 2024
Virtual
wo 18 dec. 2024
Startel (Drachten)
wo 29 jan. 2025
Virtual
wo 29 jan. 2025
Startel (Drachten)
wo 26 feb. 2025
Virtual
wo 26 feb. 2025
Startel (Drachten)
wo 26 mrt. 2025
Virtual
wo 26 mrt. 2025
Startel (Drachten)
wo 30 apr. 2025
Virtual
wo 30 apr. 2025
Startel (Drachten)
wo 28 mei 2025
Virtual
wo 28 mei 2025
Startel (Drachten)
wo 25 jun. 2025
Virtual
wo 25 jun. 2025
Keurmerken aanbieder
AgilePM - Agile Project Management (APMG)
ASL
Axelos
BISL
EC-Council
EC-Council Certified
EXIN
ITIL
Lean IT
NRTO