E-Consumer-Marketing and the Old World

Case 1: Fast moving traditionalist, Pepsi Cola

PepsiCo spent $3.3 billion in 1998 to acquire Tropicana, the leading U.S. orange juice brand and surpassed Campbell as the third largest U.S. grocery brand in late January 2000. Pepsi owns the snack brand Frito-Lay and by just accounting for a quarter of sales from this activity, they now...

Michael Pullens
Weer een goed artikel van Burt Rost van Tonningen. Met nam de integratie E-business, multichannel, CRM en allianties.
Thomas Laffree
Ik vind dit een interessant stuk, en vind het erg grappig dat ik juist op een nederlandse site vind wat ik ongeveer nodig heb voor een case.
Ik ben momenteel bezig met een vergelijk tussen de oude 4 p's en de nieuwe 4p's. Bestaan deze nog wel etc.
Ik doe dit aan de hand van Wehkamp als een case studie (voor mijn studie economie). Ik vroeg mij af of u eventueel mij aanvullende informatie kan toesturen en dan voornamelijk of het verschil tussen de oude- en nieuwe 4p's. Ik denk dat in realtie tot wehkamp vooral de place erg belangrijk is.
bij voorbaat dank
met vriendelijke groet
thomas Laffree