Opleiding: Humanising IT Foundation

De training Humanising IT Foundation kan online of klassikaal worden gevolgd.

Klassikale training vindt plaats in Utrecht, Den Haag, Amersfoort, Amsterdam of Eindhoven. Ook is in-company training of maatwerk mogelijk. Hierboven staan de nu ingeplande trainingsmogelijkheden op basis van open inschrijving. Staat uw voorkeurslocatie er niet bij? Neem dan contact op en informeer naar de mogelijkheden.

Humanising IT is bedoeld voor álle IT-professionals, van servicedesk analisten tot CIO’s. Ongeacht uw rol of niveau binnen het IT-landschap. Wanneer u uw capaciteiten wilt vergroten en nieuwe manieren en innovatieve benaderingen wilt gebruiken om IT-processen en -services te ontwerpen, dan is dit de ideale training! Voor de training Humanising IT Foundation is geen voorkennis vereist.

In de training Humanising IT Foundation leert u een mensgerichte aanpak voor het ontwerpen en toepassen van een IT Service Management (ITSM) systeem.

Omschrijving Humanising IT Foundation
De training Humanising Foundation is ontworpen om IT-professionals op zowel strategisch als operationeel niveau te versterken. Tijdens de training krijgen IT-professionals praktische richtlijnen aangereikt die nodig zijn om human-centered designprincipes te integreren in IT-servicemanagement. Deelnemers beginnen aan een reis die de menselijke ervaring op de voorgrond plaatst van de IT-dienstverlening. Van inzicht in mensgericht ontwerp tot aan de praktische toepassing van principes in de praktijk. Deze training van één dag wordt ondersteund door een interactieve app waarmee de deelnemer zich de basis van Humanising IT eigen maakt.

Met de toepassing van Humanising IT kunnen de volgende voordelen worden bereikt:

1. Verhoogde tevredenheid en betrokkenheid van gebruikers;
2. Verbeterde efficiëntie en productiviteit;
3. Lagere kosten;
4. Verbeterde innovatie en concurrentievoordeel;
5. Verbeterde werkomstandigheden en daardoor behoud van werknemers;
6. Versterkte compliance en regie.

Inhoud Humanising IT Foundation
In de training Humanising IT leert u een mensgerichte aanpak voor het ontwerpen en toepassen van een IT Servicemanagement systeem. De training biedt deelnemers de tools en technieken die nodig zijn om een ‘ervaringsgerichte’ benadering van serviceontwerp, -levering en -ondersteuning te ontwikkelen om zodoende een positieve ervaring voor gebruikers te creëren.

Programma
In deze professionele en praktijkgerichte training komen de volgende onderwerpen aan bod:

1. Mensgericht ontwerpen;
2. Verbeterde probleemoplossende vaardigheden;
3. Toepassing van het design thinking-raamwerk in de ITSM-levenscyclus;
4. Gebruikersgericht IT-servicemanagement;
5. Inleiding in de essentiële hulpmiddelen en technieken van mensgericht ontwerp.

Praktische informatie
De Humanising IT Foundation training duurt 1 dag en wordt ondersteund door een interactieve app. Voorafgaand aan de training ontvangt u de uitleg en gegevens waarmee u de app kunt installeren en gebruiken. De training is inclusief een voucher voor het examen en het Humanising IT digitale boek. De kosten voor de app, de training én de examenvoucher bedragen €1.250,- exclusief BTW.

Examen Humanising IT Foundation
U ontvangt een voucher voor het examen. Het examen kan op een zelf uitgekozen datum en tijdstip worden ingepland en afgelegd. Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u uw certificaat. De kosten voor het examen zijn bij de trainingsprijs inbegrepen.

Meer...
€1.250
ex. BTW
Aangeboden door
IT Management Group
Onderwerp
Niveau
Duur
1 dag
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 12
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
Utrecht
vr 8 nov. 2024
Utrecht
vr 24 jan. 2025
Keurmerken aanbieder
EXIN
CRKBO en BTW-vrijstelling
NRTO
VOI