Opleiding: NIMA Workshop: Klantbeloften

Waarom zijn klantbeloften super krachtig! Ze geven klanten meer zekerheid en helpen bedrijven om zich te onderscheiden van de rest. En, minstens zo belangrijk, klantbeloften helpen om de neuzen binnen het bedrijf dezelfde kant op te krijgen. Veel bedrijven introduceren klantbeloften. Niet zonder reden, want klantbeloften kunnen veel opleveren:

  • Klantbeloften helpen klanten voor je kiezen
  • Klantbeloften leiden tot hogere klantbeoordelingen
  • Klantbeloften vergroten kansen op service recovery
  • Klantbeloften geven richting en houden organisaties scherp

 Wat ga je leren tijdens deze halve dag workshop ? •    Wetenschappelijke inzichten over de kracht van klantbeloften (mini-college)
•    Wat wel en niet te communiceren?
•    Hoe vertel je de boodschap ‘kort maar krachtig’? Formuleren met stopkracht.
•    Hoe zet je een praktisch onderzoek op om je prototypes te testen?
•    Hoe maak je de organisatie ‘klantbeloften-ready’?
•    Do’s and dont's op basis van 50+ klantbeloften trajecten uit de adviespraktijk van The House of Marketing Tijdens de sessie worden er 2-tal cases behandeld:De 7 beloften van Jumbo – wat ging goed, wat ging fout?
Servicebeloften Volkswagen Bedrijfswagens  DoelgroepDeze workshop is  NIMA B  niveau

AANTAL PE-PUNTEN?
3 PE-punten

Meer...
€475
ex. BTW
Aangeboden door
NIMA
Onderwerp
NIMA
Niveau
Looptijd
4 dagen
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 15
Tijdstip
Avond, Overdag
Tijden en locaties
Tower 42, Diemen
wo 20 nov. 2024