Opleiding: Customer Experience (SRM MKT C) - Virtual Classroom

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO-niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen. Je wilt bij de tijd blijven en je verder ontwikkelen op ...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Hoe vind je de juiste balans tussen winstgevendheid en klantgerichtheid? Met deze opleiding van SRM verdiep je je in de customer journey en ga je aan de hand van marktonderzoek en data-analyses je klanten begeleiden van oriëntatie tot aankoop. Daarbij leer je ook wat artificial intelligence (AI) voor jou als marketeer kan betekenen en duik je in de customer lifecycle analyse en klanttevredenheid, gemeten als NPS.

In deze opleiding verdiep je je samen met een ervaren trainer en je medestudenten in de customer journey, waarbij je aandacht leert hebben voor de customer value en bedenkt hoe je deze kunt laten toenemen. Je leert een sterke CRM-strategie opzetten aan de hand van klantgedrag. Daarbij verdiep je je in trends in data en AI en bekijk je welke aspecten je kunt toepassen in jouw organisatie.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Data en AI voor Communicatie (SRM C)
(4 bijeenkomsten)

o Update trends in data, tech, online, AI, GPT
o Social media, platformen en community's
o Business Intelligence, management data, datawarehousing
o Fake News, desinformatie & polarisatie
o Datagedreven communiceren met KPI's
o Artificial Intelligence, algoritmen en bias
o (Generatieve) AI, communicatie en contentcreatie
o Content: effectieve digitale taal & beeldtaal

Masterclass CRM en Loyalty (SRM C)
(6 bijeenkomsten)

o Customer lifecycle analyse en klanttevredenheid (NPS)
o Analyse en CRM-uitdaging
o Van klantwaardeanalyse naar een CRM-strategie
o Marketing automation
o Customer databronnen en datamanagement
o Verandermanagement en plateauplanning
o Kritische succesfactoren
o Juridische aspecten

3 maanden

Vakopleiding

SRM-MKTCCUSTE|Customer Experience (SRM MKT C)

Brand Owner

Meer...
€2.670
ex. BTW
Aangeboden door
SRM
Onderwerp
Customer Experience
Niveau
Duur
3 maanden
Taal
nl
Type product
opleiding
Lesvorm
Klassikaal
Tijdstip
Overdag
Keurmerken aanbieder
NIMA Education Partner
CRKBO en BTW-vrijstelling
Cedeo