Opleiding: Iris Academy: Master Management Sustainable Marketing & Humanizing Growth

NIMA en de Iris Academy hebben een strategische samenwerking zodat de marketeers uit een nog beter aanbod van opleidingen en masterclasses kunnen kiezen. 

Iris Academy is een opleidingscollectief van 12 vakidioten die met elkaar een opleidingsinstituut zijn gestart voor inzicht en inspiratie op het gebied van marketing en communicatie, vernieuwing en leiderschap. Iris Academy biedt je de kennis, inspiratie en ruimte voor het ontwikkelen van wat de Iris Academy je eigen-wijsheid noemt. Als mens, als professional, en als deelgenoot van een collectief van vakidioten.

Oog in oog met de ervaren partners, docenten, sprekers en andere deelnemers word je ondergedompeld in diepgaande vakkennis en geinspireerd met nieuwe inzichten en perspectieven. Om je anders te laten kijken naar de rol en betekenis voor jezelf, je organisatie en je vakgebied.

Marketing heeft de unieke en essentiële rol om organisaties te helpen een duurzame toekomst te bouwen. Deze opleiding geeft je de strategische kaders en praktische modellen om die rol te pakken. Het biedt een verkorte versie van het internationale Humanized Growth leiderschapsprogramma waar inmiddels 400 CMOs hebben ervaren hoe ze waarde kunnen creëren voor alle stakeholders náást waarde voor hun aandeelhouders. Tijdens de sessies begeleiden ervaren CMO’s en een van de kerndocenten jou om nieuwe groeikansen te ontdekken die het welzijn van mens en planeet vooropstelt, media en advertising duurzamer in te zetten, sustainable consumentengedrag te beïnvloeden en de invloed van jezelf en de impact van je organisatie te vergroten. 

Elementen van de opleiding ism Iris Academy

  • Inclusief benchmark – hoe scoort mijn merk in vergelijking tot andere merken.
  • Inclusief begeleiding – de cursus is volledig gericht op de praktijk en helpt je om de inzichten en strategieën direct te implementeren in jouw werk. Tussen de twee-daagse en de slotdag worden er sparrings momenten ingepland.

Artikel Winstgevende oplossingen voor de problemen in de wereld: "Wie dit leest is een vervuiler"
Artikel De unieke rol van marketing in het drijven van sustainable-groei

Investering: Normaal ex btw: €2,500,-

PROGRAMMA FOUNDATION COURSE:

Donderdag 8 november en vrijdag 9 november

  • Raak bekend met de bouwstenen van Humanized Growth en leer hoe je duurzame waarde creëert voor alle stakeholders: consumenten, collega’s, communities en capital markets. Gebaseerd op de IRG Growth Study en IRG Impact Study.
  • Begrijp de relatie tussen marketing en duurzaamheid en ESG en ontdek welke rol marketing in de toekomst kan spelen om de identiteit, cultuur en maatschappij positief te veranderen.
  • Ontdek nieuwe en concrete groeikansen die het welzijn van de mens en planeet vooropstelt op basis van sociaal-culturele trends.

Vrijdag 22 november  

  • Verken nieuwe theorieën en modellen die jouw merk/organisatie duurzamer kunnen positioneren: briefings, inzetten van media, ads en creativiteit.
  • Verwerk in plan: jouw humanizing growth plan en pitch in 10 slides.

Docenten:

  • Aljan de Boer Head of Inspiration TrendsActive
  • Frank van de Driest, founder Institute for Real Growth
  • Guy van Liempt
  • Susan Houben – voormalig CMO bij Soda Stream, Vrumona, KraftHeinz, Unilever
  • Rupen Desai – voormalig CMO Dole, Cannes Lions winner 202, Top 10 Forbes most influential CMO 2021
Meer...
€2.500
ex. BTW
Aangeboden door
NIMA
Onderwerp
MBA Marketing
Niveau
Post-HBO
Looptijd
3 dagen
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 25
Tijdstip
Avond, Overdag
Tijden en locaties
DoubleTree by Hilton Royal Parc Van Weerden Poelmanweg 4-6, 3769 MN Soestduinen
do 7 nov. 2024