Doeltreffend omgaan met klanten: Klantgerichtheid, acquisitie, relatiemanagement, klantenbinding en klanttevredenheid. Key Account Management en het beter managen van klantrelaties: voorbeelden, instrumenten, inzichten en modellen. Accountmanagement in de praktijk: tips en tricks.
Bij goed account management gaat het om de vraag hoe en wanneer we onze verschillende diensten kunnen koppelen aan de plannen en de agenda van de klant. Maar hoe doe je dat? Nieuwe klanten werven vraagt om het krijgen van vertrouwen. Wat echt helpt is als ‘derden’(ambassadeurs) je aanraden. Maar dan moet je van de verwachtingen van bestaande klanten weten te overtreffen. Dus investeer heel gericht in de meest waardevolle relaties
Bij elke organisatie staat de klant centraal in haar visie en ambities. Waar veel organisaties vroeger streefden naar tevreden klanten, leggen ze nu de lat hoger.
De Netwerkborrel
Er is niets zo handig als een borrel. informeel en terloops kom je in contact met nieuwe leads. Hier een aantal verkooptips voor als je al borrelend toch met elk...